Często Zadawane Pytania

Często Zadawane Pytania (FAQ)


1. Czy dostępne w Koreańskim Sekrecie kosmetyki są oryginalne?

Jasne, że tak! Współpracujemy z najlepszymi dostawcami gwarantującymi oryginalność wszystkich produktów. Twoje zakupy są bezpieczne. Nie musisz się martwić - zrealizowaliśmy już tysiące zamówień.

2. Czy Koreański Sekret gwarantuje dostawę?

Oczywiście! Otrzymujesz gwarancję, że w przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą zwrócimy Ci 100% wpłaconych pieniędzy lub wyślemy produkt raz jeszcze. 

3. Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Jasne, że nie! Szanujemy Twój czas i wygodę - zrobiliśmy wszystko, aby uprościć proces zakupów - nie musisz posiadać konta w naszym sklepie.

4. Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka w naszym sklepie jest całkowicie darmowa i to niezależnie od wartości zamówienia! Świetnie, prawda? 

Wprowadziliśmy również płatną formę dostawy (12 zł) - takie paczki są polecone, tj. podczas odbioru wymagany jest podpis a czas dostawy jest zazwyczaj nieco krótszy niż w przypadku darmowej dostawy.

5. Czy wysyłacie również za granicę?

Tak! Przesyłki doręczymy na terenie całej Europy kompletnie za darmo.

6. Czy macie program lojalnościowy / zniżkowy?

Tak! Dla naszych stałych klientów przygotowaliśmy specjalny program rabatowy. Po dokonaniu drugiego zakupu w naszym sklepie otrzymasz dożywotni rabat. Każde kolejne zakupy zwiększają ten rabat o 1 punkt procentowy, aż do 5% dożywotniego rabatu na zakupy w Koreańskim Sekrecie. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

7. Czy w przyszłości będzie dostępna większa ilość produktów / kolejne marki?

Tak! Cały czas pracujemy nad asortymentem, dodajemy nowe marki i produkty. Jeśli szukasz czegoś, czego jeszcze nie mamy w ofercie, napisz na hello@koreanskisekret.pl - sprawdzimy dostępność i wyślemy do Ciebie ten produkt z darmową dostawą. Już teraz cieszymy się największym wyborem najlepszych koreańskich kosmetyków!

8. Czy istnieje możliwość płatności kartą?

Tak, jednak obecnie nie jest ona dostępna bezpośrednio z formularza zamówienia (pracujemy nad tym!). Jeśli mieszkasz za granicą opcja płatności kartą uaktywni się automatycznie po wybraniu kraju dostawy. Jeśli po prostu nie masz innej możliwości zapłaty za produkt, niż płatność kartą, napisz w komentarzu do zamówienia "płatność kartą" - wkrótce po tym prześlemy Ci link, dzięki któremu dokonasz płatności.

9. Czy cena widniejąca obok produktów to cena końcowa?

Tak! Nie zapłacisz ani grosza więcej niż to, co napisaliśmy na stronie produktu.

10. Ile muszę czekać na doręczenie przesyłki?

Zdecydowana większość przesyłek dociera do odbiorców w około 8-22 dni. Czasami zdarza się, że ten okres trochę się wydłuży. 

11. Zamówiłam kilka produktów a dostałam tylko jeden! Dlaczego?

Zamówienia składające się z wielu produktów mogą (ale nie muszą!) zostać doręczone w kilku paczkach. Niektóre mogą dotrzeć wcześniej niż pozostałe.

12. Czy zapłacę cło i VAT?

Na 99,9999% nie. Jeśli jednak okaże się, że do Twojej przesyłki zostanie doliczony podatek VAT - zwróć się do nas, oddamy Ci pieniądze za zapłacony VAT.

13. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście! W ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia możesz zwrócić go do nas. Wystarczy skorzystać z zakładki ZWROTY.

14. Czy dostępna jest opcja płatności przy odbiorze?

Niestety nie :(

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów