Ze względu na zamknięcie granicy wszystkie nowe zamówienia zostaną wysłane natychmiast po wznowieniu ruchu lotniczego. Trzymajcie się zdrowo!

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Informacje w związku z epidemią COVID-19

Decyzją polskiego rządu zamknięto międzynarodowe połączenia lotnicze od 15 do 25 marca 2020 w związku z epidemią COVID-19. Oznacza to, że samoloty transportujące przesyłki z Korei do Polski (a są to zwykłe samoloty pasażerskie Polskich Linii Lotniczych LOT) zostaną uziemione na czas zamknięcia ruchu lotniczego od 15 do 25 marca. AKTUALIZACJA: Ruch pozostanie zamknięty do 13 kwietnia. Pierwsze samoloty z Seulu planowane obecnie na 15 kwietnia.

Obecnie możliwe jest składanie nowych zamówień - ich wysyłka nastąpi po wznowieniu ruchu lotniczego. Nowe zamówienia zostaną spakowane i przygotowane do szybkiej wysyłki zaraz po zniesieniu zakazu lotów.

Wszystkie zamówienia, które nie zdążyły opuścić Korei Południowej ostatnim samolotem (wylądował on 13 marca w godzinach popołudniowych w Warszawie) zostaną wysłane dopiero po wznowieniu ruchu lotniczego.
Jest nam bardzo przykro, że rozwijająca się epidemia opóźni dostawy Państwa kosmetyków, jednak nie jesteśmy w stanie w żaden sposób przeprowadzić dostaw do czasu wznowienia ruchu lotniczego.

Przez ostatnie dwa tygodnie LOT ograniczył znacząco częstotliwość połączeń Seul - Warszawa, przez co czas potrzebny na wysyłkę zamówionych produktów z Korei dodatkowo wydłużył się od 3 do 6 dni.  Wszystkie zamówienia, których status zamówienia widnieje jako "Wysłane" będą oczekiwać w lotniskowych magazynach na start najbliższego samolotu do Warszawy.

Sytuacja związana z wirusem w samej Korei Południowej mimo początkowych obaw ustabilizowała się. Możemy więc z wielkim prawdopodobieństwem powiedzieć, że gdy tylko epidemia zacznie wygasać także w Europie, dostawy zostaną uruchomione bardzo szybko. 

Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące swojego zamówienia prosimy o kierowanie ich za pośrednictwem poczty email na adres hello@koreanskisekret.pl lub za pomocą naszej strony na Facebooku. Prosimy o zrozumienie, że czas oczekiwania na odpowiedź może być dłuższy niż zazwyczaj. Na tej stronie znajdą Państwo również wszystkie aktualne informacje o opóźnieniach i zamówieniach.

Jednocześnie zwracamy się do Państwa z apelem o pozostanie w domach i mieszkaniach, unikanie skupisk ludzi i zwracanie szczególnej uwagi na zdrowie swoje i bliskich Wam osób. Mamy wielką nadzieję, że już za kilka-kilkanaście dni życie nas wszystkich zacznie wracać do normy.




INFORMACJA DOTYCZĄCA ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ
(data aktualizacji: 14.03.2020; 14:10)


Jeśli Państwa zamówienie zostało złożone przed 27 lutego i opłacone w ciągu 2 dni to mimo opóźnień paczka powinna być już w Polsce i w ciągu kilku dni trafić pod wskazany adres.

Jeśli Państwa zamówienie zostało złożone między 28 lutego a 4 marca i opłacone w ciągu 2 dni, to z dość dużym prawdopodobieństwem Państwa paczka również powinna "zdążyć" na ostatni samolot i przylecieć do Warszawy przed zamknięciem granic.

Jeśli Państwa zamówienie zostało złożone między 5 marca a 8 marca i opłacone do poniedziałki 9 marca, to szanse na to, że paczka zdążyła na ostatni samolot wynoszą mniej więcej 50%. Cały czas spływają do nas nowe informacje z systemów śledzenia i monitorujemy sytuację.

Zamówienia złożone od 9 do 12 marca i już opłacone zostały wysłane, ale nie zdążyły opuścić Korei na czas. Z dostępnych nam informacji wynika, że będą oczekiwały na lotnisku na wznowienie ruchu lotniczego. 

Wszystkie zamówienia złożone po 13 marca nie zostały jeszcze wysłane, ale wkrótce zostaną przygotowane do wysyłki i wysłane od razu po wznowieniu połączenia z Seulu do Warszawy.



Wszystkie nowe informacje dotyczące zamówień i opóźnień będziemy publikować na tej podstronie. 

Raz jeszcze przepraszamy za złe wieści i życzymy Wam wszystkim zdrowia i szybkiego powrotu do normalności.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów