Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Informacje w związku z epidemią COVID-19

AKTUALIZACJA

Udało nam się uruchomić transport za pośrednictwem prywatnej, koreańskiej firmy spedycyjnej. Obecnie jesteśmy w stanie wysłać ok. 90% kosmetyków. 

Czas dostawy wynosi w praktyce około 2 tygodni. Maksymalny czas dostawy to 35 dni roboczych.

Nowe zamówienia wysyłamy na bieżąco z 2-3 dniowym opóźnieniem. Zamówienia od marca od połowy sierpnia wysyłamy sukcesywnie po kontakcie z klientami.

Bardzo przepraszamy za ewentualne opóźnienia - koreańska poczta wciąż nie przyjmuje zwykłych przesyłek do Polski.




Decyzją polskiego rządu zamknięto międzynarodowe połączenia lotnicze od 15 do 25 marca 2020 w związku z epidemią COVID-19. Oznacza to, że samoloty transportujące przesyłki z Korei do Polski (a są to zwykłe samoloty pasażerskie Polskich Linii Lotniczych LOT) zostaną uziemione na czas zamknięcia ruchu lotniczego od 15 do 25 marca. 

Od 29.06.2020 wysyłamy już przesyłki do Niemiec oraz Wielkiej Brytanii. 


Obecnie możliwe jest składanie nowych zamówień - ich wysyłka nastąpi po wznowieniu ruchu lotniczego. Nowe zamówienia zostaną spakowane i przygotowane do szybkiej wysyłki zaraz po zniesieniu zakazu lotów.

Wszystkie zamówienia, które nie zdążyły opuścić Korei Południowej ostatnim samolotem (wylądował on 13 marca w godzinach popołudniowych w Warszawie) zostaną wysłane dopiero po wznowieniu ruchu lotniczego.
Jest nam bardzo przykro, że rozwijająca się epidemia opóźni dostawy Państwa kosmetyków, jednak nie jesteśmy w stanie w żaden sposób przeprowadzić dostaw do czasu wznowienia ruchu lotniczego.

Przez ostatnie dwa tygodnie LOT ograniczył znacząco częstotliwość połączeń Seul - Warszawa, przez co czas potrzebny na wysyłkę zamówionych produktów z Korei dodatkowo wydłużył się od 3 do 6 dni.  Wszystkie zamówienia, których status zamówienia widnieje jako "Wysłane" będą oczekiwać w lotniskowych magazynach na start najbliższego samolotu do Warszawy.

Sytuacja związana z wirusem w samej Korei Południowej mimo początkowych obaw ustabilizowała się. Możemy więc z wielkim prawdopodobieństwem powiedzieć, że gdy tylko epidemia zacznie wygasać także w Europie, dostawy zostaną uruchomione bardzo szybko. 

Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące swojego zamówienia prosimy o kierowanie ich za pośrednictwem poczty email na adres hello@koreanskisekret.pl lub za pomocą naszej strony na Facebooku. Prosimy o zrozumienie, że czas oczekiwania na odpowiedź może być dłuższy niż zazwyczaj. Na tej stronie znajdą Państwo również wszystkie aktualne informacje o opóźnieniach i zamówieniach.

Jednocześnie zwracamy się do Państwa z apelem o pozostanie w domach i mieszkaniach, unikanie skupisk ludzi i zwracanie szczególnej uwagi na zdrowie swoje i bliskich Wam osób. Mamy wielką nadzieję, że już za kilka-kilkanaście dni życie nas wszystkich zacznie wracać do normy.




INFORMACJA DOTYCZĄCA ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ
(data aktualizacji: 14.03.2020; 14:10)


Jeśli Państwa zamówienie zostało złożone przed 27 lutego i opłacone w ciągu 2 dni to mimo opóźnień paczka powinna być już w Polsce i w ciągu kilku dni trafić pod wskazany adres.

Jeśli Państwa zamówienie zostało złożone między 28 lutego a 4 marca i opłacone w ciągu 2 dni, to z dość dużym prawdopodobieństwem Państwa paczka również powinna "zdążyć" na ostatni samolot i przylecieć do Warszawy przed zamknięciem granic.

Jeśli Państwa zamówienie zostało złożone między 5 marca a 8 marca i opłacone do poniedziałki 9 marca, to szanse na to, że paczka zdążyła na ostatni samolot wynoszą mniej więcej 50%. Cały czas spływają do nas nowe informacje z systemów śledzenia i monitorujemy sytuację.

Zamówienia złożone od 9 do 12 marca i już opłacone zostały wysłane, ale nie zdążyły opuścić Korei na czas. Z dostępnych nam informacji wynika, że będą oczekiwały na lotnisku na wznowienie ruchu lotniczego. 

Wszystkie zamówienia złożone po 13 marca nie zostały jeszcze wysłane, ale wkrótce zostaną przygotowane do wysyłki i wysłane od razu po wznowieniu połączenia z Seulu do Warszawy.



Wszystkie nowe informacje dotyczące zamówień i opóźnień będziemy publikować na tej podstronie. 

Raz jeszcze przepraszamy za złe wieści i życzymy Wam wszystkim zdrowia i szybkiego powrotu do normalności.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów