Marka Krave Beauty jest wschodzącą rewolucją. Podczas gdy inne firmy nawołują do kupna kolejnych cudotwórczych produktów, kremów zmieniających życie i kolejnych kroków w pielęgnacji, Krave obiera całkowicie inny kierunek.
Czytajcie dalej aby dowiedzieć się więcej o filozofii tej marki!
Liah Yoo, influencerka beauty i założycielka marki zyskała zaufanie swoich obserwatorów i pozycje eksperta dzięki dzieleniu się autorskimi poradami dotyczącymi pielęgnacji skóry, a przede wszystkim dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu w największej koreańskiej firmie kosmetycznej, AmorePacific.
W pewnym momencie Liah zdała sobie sprawę, że świat pielęgnacji idzie w złą stronę.
Liah chciała powiedzieć stop firmom kosmetycznym zachęcającym klientów do kupna nowych, co raz to wymyślniejszych produktów o zachęcających obietnicach, które nie miały odbicia w rzeczywistości. Zagubienie i frustracja skłoniły Liah do założenia swojej firmy, która będzie rewolucją i pomoże osobom takie jak ona.
Krave powstało aby przywrócić pielęgnacji to czym miała być- prostym,przyjemnym rytuałem, który relaksuje, a nie napawa stresem. To wcielenie w życie zasady mniej to więcej . Tak właśnie narodził się koncept #PressReset, czyli zrobienie kroku w tył, aby posłuchać prawdziwych potrzeb swojej skóry i dać jej to czego potrzebuje .
Marka opiera się na dwóch liniach kosmetyków. Z jednej strony seria Core jest podstawową gamą produktów, które mają za zadanie chronić skórę. Po prostu.
Z drugiej, seria Supplement bierze na celownik konkretne problemy skóry. Uzupełnia jej braki, przywracając tym samym jej równowagę.
Produkty Krave są odpowiednie dla każdego rodzaju skóry, a ich formuła nie szkodzi naturalnym czynnościom skóry ani nie zaburza funkcji bariery naskórkowej.
Wszystkie produkty KraveBeauty są przyjazne dla wegan, wolne od okrucieństwa i zapachu, olejków eterycznych, barwników oraz potencjalnych substancji uczulających.
Zobacz również:
- Mini lodówki – hit czy kit?
- Koreański niezbędnik lata
- Zmarszczki – jak się im nie dać?